two whole days with siiva the diiva

Hela igår va fail dag, vi skulle på Grand garbo men det blev inget .Några tensta eller rinkeby barn som inte hade pengar och ville komma in krashaa hela festen. Vi hade inte ens kommit in, precis när vi skulle in tog dom sönder glaset och alla vakter flippade och saa alla stick här ifrån det blir ingen fest annars blir ni transpoterade här ifrån av aiina!!! Alla kuuuutaaaa. 10 polisbilar kom jag vet inte vaad. Det va kaaaaaos, och det blev bara mer och mer problem vissa killar börja bråka och många hade hinkat det va bara knaas.

Jag, Seval, Mikis och Amanda bara stog där och njöt av kaooset i det frysna helvetet!! Det va skiit kallt. Såå jag och seval gick t donken och åt lite(där va det oxå kaos). Sen åkte vi till husby och chilla hos Seval :D

Nu ska jag till donken igen, sen ska vi på Bio!!
byee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0